Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1329Dni -5Godzin -47Minut -1Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Oracle liderem w międzynarodowym raporcie Forrester. Narzędzie Oracle Advertising and Customer Experience w gronie czterech najlepszych usług Digital Experience Platform na rynku.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Narzędzie Oracle Advertising and Customer Experience znalazło się w prestiżowym gronie czterech najlepszych usług Digital Experience Platform na rynku według raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021. Ranking ten zyskał na znaczeniu, ponieważ połączenie doświadczenia cyfrowego z tym prawdziwym nigdy nie było tak ważne jak dzisiaj. Pandemia COVID-19 zwiększyła oczekiwania dotyczące możliwości firm w obszarach online. Technologia firmy Oracle zasłużyła na wyróżnienie za niezawodną cyfrową platformę, szczególnie silną w obszarze eCommerce i kampanii.

 

Najlepsza czwórka w czterech obszarach

Coraz więcej firm deklaruje, że o utrzymanie aktualnych i zdobycie nowych klientów będzie walczyć głównie poprzez podnoszenie jakości doświadczeń klientów. Celem raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021 była odpowiedź na pytanie, który z wiodących dostawców usługi Digital Experience Platform na rynku udostępnia specjalistom najbardziej kompletne narzędzie w tym sektorze.

 

Ocenionych zostało 13 najważniejszych usługodawców Digital Experience Platform na podstawie 26 kryteriów. Technologia Oracle Advertising and Customer Experience (CX) była jednym z czterech liderów w zestawieniu i otrzymała najwyższą możliwą ocenę w 19 z 26 kryteriów. W ich skład wchodziły m.in.: wizja, podejście rynkowe i ekosystem partnerów, a także zarządzanie kampaniami, eCommerce, analityka klienta i zarządzanie jego ścieżką zakupową. Autorzy raportu oceniali rozwiązania klasy Customer Experience (CX) w czterech obszarach funkcjonalnych: zrozumienie klienta za pomocą danych, tworzenie doświadczenia przy użyciu treści, dostosowanie doświadczenia klienta do kontekstu marketingowego oraz dostarczanie wartości handlowej.

 

“Wierzymy, że wyróżnienie nas jako lidera w raporcie odzwierciedla nasze zaangażowanie w pomoc firmom w cyfrowej transformacji. Nasze technologie, Oracle Advertising i CX, obejmują wymienione obszary i szeroki zakres innych możliwości cyfrowych w ramach zestawu połączonych aplikacji. Pomagają one zbudować pełny obraz klienta i jego wszystkich interakcji w zakresie reklamy, marketingu, sprzedaży, obsługi posprzedażowej i handlu elektronicznego – tłumaczy Patrycja Buks, CX Business Development Manager, Oracle. Mocne strony naszego pakietu, to zakres omnichannelowego zarządzania doświadczeniami, automatyzacji i sztucznej inteligencji oraz narzędzi i wsparcia dla programistów.”

 

Wyróżnienie zostało przyznane m.in. ze względu na szczególne zalety Oracle w wyszukiwaniu, tworzeniu treści oraz za content hub. Autorzy raportu dostrzegli również, że Oracle jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które poszukują zestawu możliwości wstępnie zintegrowanych z obiektami biznesowymi zarządzanymi przez ich aplikacje korporacyjne.

 

Pielęgnacja trwałych relacji z klientami

Wykraczając poza tradycyjny system CRM, rozwiązania Oracle Advertising i CX pomagają liderom biznesowym w tworzeniu, zarządzaniu, obsłudze i pielęgnowaniu trwałych relacji z klientami. Światowe marki, takie jak Mazda, Thermo Fisher i Zebra Technologies poprawiły w ten sposób wrażenia klientów i zbudowały ich lojalność. Co więcej, zwiększające się zainteresowanie usługami Digital Experience Platform w przedsiębiorstwach stanowi naturalny kierunek ewolucji Content Management System (CMS). To odpowiedź na aktualne potrzeby – coraz więcej użytkowników oczekuje jeszcze bardziej kompleksowej obsługi w procesie zakupowym.

 

Emplocity S.A., rozpoczyna współpracę z potentatem doliny krzemowej, co oznacza, że rozwiązania Emplocity dostępne będą na Microsoft AppSource i Microsoft Azure Marketplace.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...