Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-37Dni -1Godzin -48Minut -4Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Orange Polska: Z telewizji Orange korzysta 1 mln abonentów, 85% w ramach pakietu.

Powiązane

Z telewizji Orange korzysta 1 mln abonentów, podał Orange Polska. Rozwojowi oferty telewizyjnej Orange sprzyja szybka rozbudowa sieci światłowodowej. Blisko 85% klientów Telewizji Orange korzysta z telewizji w ramach pakietu Orange Love.

“Cieszymy się, że nasze konsekwentne działania związane z rozszerzaniem oferty telewizyjnej o nowe kanały jak i nowe funkcjonalności przełożyły się na sukces komercyjny. Wynik ten osiągnęliśmy również dzięki Orange Love. Blisko 85% klientów Telewizji Orange korzysta z telewizji właśnie w ramach pakietu Orange Love. Widzimy, jak dużą siłą jest oferowanie klientom pakietu usług, w tym usług telewizyjnych” – powiedział dyrektor marketingu rynku konsumenckiego Orange Polska Artur Stankiewicz, cytowany w komunikacie.

W ofercie Telewizji Orange znajduje się obecnie ponad 190 kanałów, z czego większość w jakości HD oraz 3 w jakości 4K.

Obecnie 343 tysięcy klientów Orange korzysta z dekoderów 4K. Klienci Orange TV w technologii IPTV korzystający z dekodera 4K mogą oglądać wybrane seriale i programy w jakości 4K dostępne w serwisie Netflix, bezpośrednio z poziomu dekodera telewizyjnego, wskazano również.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r.

ZOSTAW KOMENTARZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

DHL Express Polska czasowo wzmocni flotę Airbusem A300.

W związku z większym zapotrzebowaniem na transport przesyłek z Niemiec i Azji, DHL Express Polska dokona czasowego wzmocnienia floty lotniczej, poinformowała firma. "Obserwujemy zwiększone zapotrzebowanie...

e-HR – nowoczesne rozwiązanie we współczesnych firmach. W codziennej pracy działu...

W codziennej pracy HR-owcy wykorzystują wiele dokumentów, które gromadzą w segregatorach. Teczki osobowe, CV kandydatów czy oferty pracy najczęściej przechowywane są na komputerach lub...

Orange i Oppo ogłosiły partnerstwo w zakresie personalizacji urządzeń i eSIM.

Orange i Oppo ogłaszają europejskie partnerstwo w zakresie wspólnych innowacji w celu pionierskiej personalizacji urządzeń dystrybuowanych na wolnym rynku i przewodzenia rozwojowi eSIM, podało...

Dell Technologies: 81% polskich organizacji priorytetyzuje cyfrową transformację.

Polskie organizacje są coraz mocniej zdigitalizowane, a 81% priorytetyzuje cyfrową transformację, wynika z badania "Digital Transformation Index 2020" Dell Technologies. "Tegoroczny indeks, w którym udział...

Oppo nawiązał współpracę z Deutsche Telekom ws. rozwoju 5G m.in. w...

Producent urządzeń mobilnych Oppo nawiązał strategiczną współpracę z jednym z wiodących operatorów usług telekomunikacyjnych w Europie - Deutsche Telekom, który w Polsce działa pod...

Najnowsze

Volvo dostarczy 17 elektrycznych autobusów dla MPK w Łodzi.

Volvo podpisało umowę na dostawę 17 elektrycznych autobusów miejskich dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Łodzi, podała spółka. "Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łodzi na początku sierpnia...

Parlament Europejski: Polska Wódka wśród 100 produktów chronionych przed podrabianiem w...

Komisja Handlu Parlamentu Europejskiego rekomenduje Parlamentowi poparcie umowy między Unią Europejską a Chinami, której celem jest ochrona 100 regionalnych produktów europejskich w Chinach i...

LPP oczekuje kilkunastu mld zł przychodów w 2021 r.

LPP podchodzi optymistycznie do oczekiwań na przyszyły rok i spodziewa się kilkunastu mld zł przychodów w 2021 r. wobec 9 mld zł oczekiwanych w...

Rząd ma zająć się dziś m.in. projektami dot. promocji offshore i...

Rząd zajmie się dzisiaj m.in. projektem ustawy o promowaniu wytwarzania energii elektrycznej w morskich farmach wiatrowych oraz projektem uchwały Rady Ministrów, dotyczącym pierwszego etapu...

Prezes CCC: Udział e-commerce w sprzedaży Grupy przekroczy 50% w 2022...

Udział e-commerce w sprzedaży Grupy CCC przekroczy 50% w 2022 roku, tj. wyniesie więcej niż zakłada strategia (35-40%), zapowiedział prezes CCC Marcin Czyczerski. "Sprzyja nam...