Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1254Dni -20Godzin -54Minut 00Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Strategia wzajemnego wygrywania” – za nami Fujitsu Partner Day 2023, spotkanie partnerów biznesowych firmy Fujitsu Polska

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

W Warszawie odbyła się kolejna edycja Fujitsu Partner Day – spotkania partnerów biznesowych firmy Fujitsu Polska. Cele tego wydarzenia to m.in. wymiana doświadczeń, budowanie relacji z partnerami, a także prezentacja najnowszych osiągnięć i możliwości Fujitsu w wielu obszarach.

Podczas Fujitsu Partner Day 2023 uczestnicy rozmawiali m.in. o tym, jak budować wspólny ekosystem i realizować strategię biznesową opartą o ideę zrównoważonej transformacji. Nie zabrakło też informacji o nowoczesnych technologiach rozwijanych przez Fujitsu oraz ofercie produktów i usług.

 

– 13 września. Najważniejszy dzień w roku dla Fujitsu. Dlaczego? Bo to jest dzień partnera i możemy podziękować partnerom za to, że robimy wspólnie biznes, oraz że sobie nawzajem ufamy, ale także jesteśmy w stanie wytłumaczyć i pokazać, jak zmienia się firma Fujitsu i jak chce odpowiadać na wyzwania rynku – powiedział Dariusz Kwieciński, Prezes Zarządu Fujitsu Polska.

 

Gościem specjalnym wydarzenia był Christian Leutner, Head of European Platform Business w Fujitsu. Podczas swojego wystąpienia przybliżył uczestnikom założenia europejskiej strategii firmy.

 

 

Szczególna uwaga została zwrócona na program partnerski „Fujitsu SELECT Partner”, który pozwala na budowanie biznesu wspólnie z Fujitsu. Poza tym, odbyła się prezentacja obecnej edycji programu lojalnościowego „Cyberbonus” (dla właścicieli i pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów Fujitsu Technology Solutions).

 

 – Wydarzenie to jest częścią nieustannych wysiłków Fujitsu na rzecz tworzenia silnych partnerstw i oferowania innowacyjnych usług i rozwiązań. Celem jest też dzielenie się wiedzą, nawiązywanie kontaktów i odkrywanie nowych możliwości współpracy. Podczas Fujitsu Partner Day dajemy wgląd w przyszłość technologii. Chcemy, aby uczestnicy jeszcze lepiej zrozumieli, w jaki sposób innowacje tworzą nowe możliwości dla bardziej zrównoważonej przyszłości – mówił Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Polska. – Każdy z naszych partnerów ma swoje supermoce, każdy ma swoją dedykowaną umiejętność związaną czy to z rynkiem, na którym pracuje, czy też umiejętnościami, takimi jak np. data protection. Chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom, ale przede wszystkim wyróżnionym partnerom, którzy są świetnymi przedstawicielami podejścia ekosystemowego – dodaje.

 

W trakcie Fujitsu Partner Day 2023 Dariusz Kwieciński, CEO Fujitsu Polska, opowiedział o strategii Fujitsu i wyzwaniach dla biznesu, a Marcin Gwara przybliżył uczestnikom plany rozwoju programu partnerskiego i całego ekosystemu Fujitsu.

 

 

 

– Wierzymy, że zrównoważona transformacja wykorzystuje innowacje, które wywierają długofalowy i pozytywny wpływ na wiele obszarów, w tym trzy główne: środowiskowy, ekonomiczny i społeczny. To podstawa naszej strategii biznesowej – tłumaczył Dariusz Kwieciński. – Aby realizować naszą strategię budujemy elastyczny ekosystem partnerów. Już teraz obserwujemy, że przyjmowane dotychczas mocno zdefiniowane role różnych podmiotów z naszego ekosystemu zaczynają się zacierać. Wierzymy, że ten proces będzie tylko postępował. Dlatego stawiamy na budowę szerokiego ekosystemu, w którym modele biznesowe będą budowane nawet pod konkretne projekty.

 

Przemysław Szabelak, Business Development Director Fujitsu Polska, pokazał natomiast innowacyjne partnerstwa oraz nakreślił wizję synergii w ekosystemie technologicznym. Piotr Kraś, Senior Manager, Solution Engineering w WMware, zaprezentował z kolei wspólne rozwiązania Fujitsu i Vmware dla cyfrowej transformacji.

Podsumowaniem wystąpień był panel dyskusyjny – „Jak budować konkurencyjność na rynku we współpracy z Fujitsu”. Michał Marzec, Wiceprezes Zarządu Filbico, oraz Artur Skoczylas, Członek Zarządu e-service, przybliżyli historie wdrożeń rozwiązań Fujitsu z udziałem ich firm partnerskich, podzielili się swoimi doświadczeniami ze współpracy oraz opowiedzieli jak radzą sobie z głównymi wyzwaniami w realizacji projektów. Ważną częścią dyskusji był też potencjał rozwoju biznesu w kooperacji z Fujitsu, w tym w zakresie tworzenia nowego oprogramowania i ekspansji zagranicznej. Debatę poprowadził Paweł Luty.

 

 

Jak wielokrotnie podkreślano w trakcie wydarzenia, znaczenie kanału partnerskiego trudno dziś przecenić, także w rozwoju Fujitsu w Polsce. To, w naturalny sposób, właśnie poprzez kanał partnerski, swój biznes w Polsce buduje japoński potentat branży IT.

 

– To co jest istotne, to, że Fujitsu zarówno może wspierać partnerów w zakresie Professional Services, jak również sam serwis sprzętu, ale także, możemy wspólnie z partnerami budować kompleksowe rozwiązania, które naprawdę pozwolą nam wykorzystać potencjał jaki ma Fujitsu, jako potężna, międzynarodowa organizacja, i siłę partnerów – supermoc, o której rozmawialiśmy – wyjaśnił Michał Grzegorzewski, Head of Solution Architects and Services Delivery w Fujitsu Poland.

 

Fujitsu nagrodziło najlepszych partnerów w Polsce

Podczas Fujitsu Partner Day 2023 japoński lider rozwiązań dla sektora data center nagrodził również najlepszych partnerów.

 

– Fujitsu Partner Day jest też momentem podziękowań. W związku z tym staramy się nagrodzić naszych najlepszych partnerów. Często najlepszy nie oznacza tego, który robi największe projekty. Oznacza to też partnerów, którzy nie boją się innowacji, którzy rozumieją, że ekosystem wnosi wartość dla obu stron. W związku z tym serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom, bo każdy projekt jest ważny – podkreślił Dariusz Kwieciński.

 

 

Nagrody przyznano w sześciu kategoriach.

  • Nagrodę dla Najlepszego Partnera Fujitsu za rok 2022 w kategorii Największy Obrót odebrała rzeszowska firma e-Service sp. z o.o. Ta sama firma zwyciężyła także w kategorii Największy Obrót w Obszarze Rozwiązań Data Center.
  • Najlepszym Partnerem Fujitsu za rok 2022 w kategorii Największy Wzrost Sprzedaży została spółka Konsultant IT.
  • Zwycięzca w kategorii Debiut Roku (najlepsza nowa firma w ekosystemie Fujitsu) okazała się natomiast firma Glob-NeWs.
  • Fujitsu przyznało również nagrodę dla Najlepszego Dystrybutora, który osiągnął najwyższy obrót w kategorii rozwiązań dla data center. Za rok 2022 statuetkę w tej kategorii odebrał przedstawiciel Ingram Micro.
  • Podczas gali przyznano również dwie nagrody indywidualne dla menedżerów z branży IT. Najlepszymi Ambasadorami Marki Fujitsu okazali się Michał Marzec, wiceprezes zarządu Filbico sp. z o.o. oraz Artur Skoczylas, członek zarządu e-Service sp. z o.o.
  • Partnerami technologicznymi wydarzenia były firmy: VMware i Microsoft. Patronaty medialne objęli: magazyn ITReseller, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji oraz Fundacja Digital Poland.

Wszystkim laureatom jeszcze raz bardzo serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!

 

IT RESELLER nr 354/2023 “W dobie AI edukacja zyska jeszcze więcej” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Jordan Chrysafidis, General Manager, WW Education Device Sales, Microsoft

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

MWC 2024: Motorola zaprezentowała usługę Smart Connect

Podczas MWC 2024 w Barcelonie Motorola nie prezentuje wprawdzie nowych modeli smartfonów, co nie oznacza, że należąca do Lenovo marka, nie miała niczego do...

Qualcomm zaprezentował Snapdragon X80 5G – flagowy modem 5G z dedykowanym...

Qualcomm ma swój poważny udział w rynku mobilnych modemów 5G. Teraz firma z San Diego zaprezentowała nowy model modemu, Snapdragon X80 5G, oferujący jeszcze...

AB S.A. z nowym partnerem – CyberPower w ofercie wrocławskiego dystrybutora

AB S.A., wiodący dystrybutor rozwiązań IT, ogłasza swoją autoryzację jako dystrybutora marki CyberPower. Ta strategiczna współpraca oznacza poszerzenie oferty firmy o innowacyjne rozwiązania z...

MWC 2024: Lenovo pokazało ThinkBook Transparent Display – laptopa z przezroczystym...

Lenovo zaskakuje branżę technologiczną na MWC 2024. Firma pokazała coś, co na poziomie samej koncepcji jest tyleż zaskakujące, co dyskusyjne: laptopa z przezroczystym ekranem.  Mimo...

MWC 2024: Sztuczna inteligencja zawita do zegarków Amazfit

Zepp Health, firma produkująca smartwatche Amazfit, wprowadza na rynek rewolucyjny system operacyjny dla smartwatchy, Zepp OS 3.5, będący pionierem w dziedzinie urządzeń wearable opartych...